Nowy partner drużyny – HOT’N RIDE

14 listopada 2017

Do grona partnerów najbardziej rozpoznawalnej sportowej marki z Przemyśla dołączył klub HOT’N RIDE.

Klub Hot’nRide oferuje możliwość uprawiania szeroko pojętej aktywności fizycznej i różnego rodzaju treningu.
Sprzedajemy drogę do realizacji marzeń o szczupłej sylwetce, zdrowiu, fizycznej atrakcyjności, sprawności, bycie modnym i trendy.
Zapewniamy dobre samopoczucie, niezwykłe przeżycia, pozytywne doznania, wspaniałą atmosferę, przyjazne relacje z innymi ludźmi.

SPINNNING® Ten dość nietypowy rodzaj zajęć to zdecydowanie więcej niż tylko jazda na rowerze w zamkniętej sali treningowej. Spinning bowiem to swego rodzaju filozofia treningu pozwalająca na doświadczenie radości płynącej z harmonii ciała i umysłu poprzez wysiłek fizyczny.

Spinning jest ceniony przez wiele osób ze względu na szybkie efekty w odchudzaniu oraz pozytywną energię, jaką daje wspólny trening z towarzyszeniem rytmicznej muzyki. Nietypowa forma zajęć – jazda na rowerach stacjonarnych w grupie, z opieką instruktora narzucającego tempo ćwiczeń – sprawia, że nogi same pedałują w takt piosenek, a wysiłek staje się przyjemniejszy. Wiele osób przyznaje, że zajęcia ze spinning wprost uzależniają, a szybkie pojawianie się efektów ćwiczeń jeszcze bardziej motywuje do walki o szczupłą sylwetkę.

KETTELBELL Żeliwny odważnik z uchwytem używany kiedyś przez naszych dziadków – może zastąpić całą siłownię. Dzięki temu prostemu przyrządowi za jednym zamachem zbudujesz mięśnie, spalisz tłuszcz, poprawisz siłę, sprawność i wytrzymałość. Zaletą treningu z odważnikiem jest to, że angażuje on mięśnie, które rzadko wzmacniamy, pracując na siłowni: dotyczy to całej sylwetki, od stóp po kark.

Zamiast trenować pojedyncze mięśnie, uaktywnij całe ciało. Efekty pracy z kettlebell naprawdę robią wrażenie.
Ćwicząc z kettlebell, nie tylko wzmocnisz mięśnie, ale też przyspieszysz spalanie tkanki tłuszczowej i poprawisz wytrzymałość. Konieczność zachowania odważnika w ruchu powoduje, że trening jest bardziej intensywny niż machanie hantlami. Praktycznie nie da się ćwiczyć bardzo wolno, co zwiększa zaangażowanie wysiłkowe całego ciała. Wyjątkowe jest to, że musimy jednocześnie nadawać ruch kettlebell i podążać za nim.

Zadbaj o Twoje samopoczucie i zdrowie!

 

www.hotnride.pl

 

 

 

POWRÓT

NASTĘPNY MECZ

23 marca 2019 - 18:00

SRS Przemyśl
KS Uniwersytet Radom
VS
SRS Przemyśl
SRS Czuwaj Przemyśl

OSTATNI MECZ

2 marca 2019 - 18:00

SRS Przemyśl
SRS Czuwaj Przemyśl
32 - 26
SRS Przemyśl
MTS Chrzanów

TABELA - I LIGA grupa C
po 16 kolejce

Lp. Klub Pkt
1. SPR PWSZ Tarnów 47
2. SRS Czuwaj Przemyśl 42
3. AZS AWF Biała Podlaska 39
4. MTS Chrzanów 30
5. MKS Padwa Zamość 29
6. KSSPR Końskie 27
7. Orlen Wisła II Płock 24
8. KPR Legionowo 21
9. AZS UW Warszawa 16
10. KSZO Odlewnia Ostrowiec Św. 15
11. SPR ROKiS Radzymin 7
12. KS Uniwersytet Radom 6

STRZELCY
po 16 kolejce

Lp. Zawodnik Bramki
1. KULKA Tomasz 119
2. KROCZEK Mateusz 83
3. KUBISZTAL Maciej 79
4. KUBISZTAL Michał 71
5. BIERNAT Tomasz 49
6. STOŁOWSKI Paweł 47
7. NOWAK Mateusz 34
8. BAJWOLUK Konrad 28
9. OBYDŹ Hubert 22
10. KUBIK Paweł 11
11. KOZDROŃ Gabriel 5
12. GÓRSKI Olaf 2
13. WACEK Patryk 3
14. NOWAK Andrzej 0
15. IWASIECZKO Adam --
16. SAR Paweł --
17. SZCZEPANIEC Adrian --