Nowy partner drużyny – HOT’N RIDE

14 listopada 2017

Do grona partnerów najbardziej rozpoznawalnej sportowej marki z Przemyśla dołączył klub HOT’N RIDE.

Klub Hot’nRide oferuje możliwość uprawiania szeroko pojętej aktywności fizycznej i różnego rodzaju treningu.
Sprzedajemy drogę do realizacji marzeń o szczupłej sylwetce, zdrowiu, fizycznej atrakcyjności, sprawności, bycie modnym i trendy.
Zapewniamy dobre samopoczucie, niezwykłe przeżycia, pozytywne doznania, wspaniałą atmosferę, przyjazne relacje z innymi ludźmi.

SPINNNING® Ten dość nietypowy rodzaj zajęć to zdecydowanie więcej niż tylko jazda na rowerze w zamkniętej sali treningowej. Spinning bowiem to swego rodzaju filozofia treningu pozwalająca na doświadczenie radości płynącej z harmonii ciała i umysłu poprzez wysiłek fizyczny.

Spinning jest ceniony przez wiele osób ze względu na szybkie efekty w odchudzaniu oraz pozytywną energię, jaką daje wspólny trening z towarzyszeniem rytmicznej muzyki. Nietypowa forma zajęć – jazda na rowerach stacjonarnych w grupie, z opieką instruktora narzucającego tempo ćwiczeń – sprawia, że nogi same pedałują w takt piosenek, a wysiłek staje się przyjemniejszy. Wiele osób przyznaje, że zajęcia ze spinning wprost uzależniają, a szybkie pojawianie się efektów ćwiczeń jeszcze bardziej motywuje do walki o szczupłą sylwetkę.

KETTELBELL Żeliwny odważnik z uchwytem używany kiedyś przez naszych dziadków – może zastąpić całą siłownię. Dzięki temu prostemu przyrządowi za jednym zamachem zbudujesz mięśnie, spalisz tłuszcz, poprawisz siłę, sprawność i wytrzymałość. Zaletą treningu z odważnikiem jest to, że angażuje on mięśnie, które rzadko wzmacniamy, pracując na siłowni: dotyczy to całej sylwetki, od stóp po kark.

Zamiast trenować pojedyncze mięśnie, uaktywnij całe ciało. Efekty pracy z kettlebell naprawdę robią wrażenie.
Ćwicząc z kettlebell, nie tylko wzmocnisz mięśnie, ale też przyspieszysz spalanie tkanki tłuszczowej i poprawisz wytrzymałość. Konieczność zachowania odważnika w ruchu powoduje, że trening jest bardziej intensywny niż machanie hantlami. Praktycznie nie da się ćwiczyć bardzo wolno, co zwiększa zaangażowanie wysiłkowe całego ciała. Wyjątkowe jest to, że musimy jednocześnie nadawać ruch kettlebell i podążać za nim.

Zadbaj o Twoje samopoczucie i zdrowie!

 

www.hotnride.pl

 

 

 

NASTĘPNY MECZ

wrzesień 2018

SRS Przemyśl
SRS Czuwaj Przemyśl
VS
SRS Przemyśl
SRS Czuwaj Przemyśl

OSTATNI MECZ

30 maja 2018 /środa/
godz: 18:00

SRS Przemyśl
SRS Czuwaj Przemyśl
33 - 18
(18-6)
SRS Przemyśl
KS Uniwersytet Radom

TABELA - I LIGA
po 28 kolejce

Lp. Klub Pkt
1. SPR PWSZ Tarnów 68
2. AZS AWF Biała Podlaska 63
3. Olimpia MEDEX Piekary Śląskie 57
4. SRS Czuwaj Przemyśl 51
5. KPR Ostrovia Ostrów Wlkp. 48
6. MSPR Siódemka Miedź Legnica 46
7. KSZO Odlewnia Ostrowiec Św. 42
8. ŚKPR Świdnica 41
9. KSSPR Końskie 39
10. MKS Wieluń 38
11. MTS Chrzanów 35
12. ASPR Zawadzkie 35
13. Politechnika Anilana Łódź 29
14. KS Uniwersytet Radom 20
15. VIRET CMC Zawiercie 12

STRZELCY
po 28 kolejce

Lp. Zawodnik Bramki
1. KUBISZTAL Maciej 150
2. KULKA Tomasz 121
3. KROCZEK Mateusz 116
4. BIERNAT Tomasz 102
5. PUSZKARSKI Paweł 86
6. BAJWOLUK Konrad 91
7. STOŁOWSKI Paweł 83
8. NOWAK Mateusz 65
9. OBYDŹ Hubert 47
10. KRÓL Kacper 45
11. KUBIK Paweł 4
13. LEW Kamil --
12. WYSZKIDA Dawid --
13. SAR Paweł --
14. SZCZEPANIEC Adrian --
15. KIJANKA Piotr --