Nowy partner drużyny – HOT’N RIDE

14 listopada 2017

Do grona partnerów najbardziej rozpoznawalnej sportowej marki z Przemyśla dołączył klub HOT’N RIDE.

Klub Hot’nRide oferuje możliwość uprawiania szeroko pojętej aktywności fizycznej i różnego rodzaju treningu.
Sprzedajemy drogę do realizacji marzeń o szczupłej sylwetce, zdrowiu, fizycznej atrakcyjności, sprawności, bycie modnym i trendy.
Zapewniamy dobre samopoczucie, niezwykłe przeżycia, pozytywne doznania, wspaniałą atmosferę, przyjazne relacje z innymi ludźmi.

SPINNNING® Ten dość nietypowy rodzaj zajęć to zdecydowanie więcej niż tylko jazda na rowerze w zamkniętej sali treningowej. Spinning bowiem to swego rodzaju filozofia treningu pozwalająca na doświadczenie radości płynącej z harmonii ciała i umysłu poprzez wysiłek fizyczny.

Spinning jest ceniony przez wiele osób ze względu na szybkie efekty w odchudzaniu oraz pozytywną energię, jaką daje wspólny trening z towarzyszeniem rytmicznej muzyki. Nietypowa forma zajęć – jazda na rowerach stacjonarnych w grupie, z opieką instruktora narzucającego tempo ćwiczeń – sprawia, że nogi same pedałują w takt piosenek, a wysiłek staje się przyjemniejszy. Wiele osób przyznaje, że zajęcia ze spinning wprost uzależniają, a szybkie pojawianie się efektów ćwiczeń jeszcze bardziej motywuje do walki o szczupłą sylwetkę.

KETTELBELL Żeliwny odważnik z uchwytem używany kiedyś przez naszych dziadków – może zastąpić całą siłownię. Dzięki temu prostemu przyrządowi za jednym zamachem zbudujesz mięśnie, spalisz tłuszcz, poprawisz siłę, sprawność i wytrzymałość. Zaletą treningu z odważnikiem jest to, że angażuje on mięśnie, które rzadko wzmacniamy, pracując na siłowni: dotyczy to całej sylwetki, od stóp po kark.

Zamiast trenować pojedyncze mięśnie, uaktywnij całe ciało. Efekty pracy z kettlebell naprawdę robią wrażenie.
Ćwicząc z kettlebell, nie tylko wzmocnisz mięśnie, ale też przyspieszysz spalanie tkanki tłuszczowej i poprawisz wytrzymałość. Konieczność zachowania odważnika w ruchu powoduje, że trening jest bardziej intensywny niż machanie hantlami. Praktycznie nie da się ćwiczyć bardzo wolno, co zwiększa zaangażowanie wysiłkowe całego ciała. Wyjątkowe jest to, że musimy jednocześnie nadawać ruch kettlebell i podążać za nim.

Zadbaj o Twoje samopoczucie i zdrowie!

 

www.hotnride.pl

 

 

 

NASTĘPNY MECZ

22 września 2018
godz: 18:00

SRS Przemyśl
AZS AWF Biała Podlaska
VS
SRS Przemyśl
SRS Czuwaj Przemyśl

OSTATNI MECZ

30 maja 2018 /środa/
godz: 18:00

SRS Przemyśl
SRS Czuwaj Przemyśl
33 - 18
(18-6)
SRS Przemyśl
KS Uniwersytet Radom
TERMINARZ WYNIKI ZPRP.pl

TABELA - I LIGA grupa C
po 1 kolejce

Lp. Klub Pkt
1. SPR PWSZ Tarnów --
2. AZS AWF Biała Podlaska --
3. SRS Czuwaj Przemyśl --
4. AZS UW Warszawa --
5. KSZO Odlewnia Ostrowiec Św. --
6. KSSPR Końskie --
7. Orlen Wisła II Płock --
8. MTS Chrzanów --
9. KS Uniwersytet Radom --
10. MKS Padwa Zamość --
11. SPR Radzymin --
12. KPR Legionowo --

STRZELCY
po 1 kolejce

Lp. Zawodnik Bramki
1. KUBISZTAL Maciej --
2. KULKA Tomasz --
3. KROCZEK Mateusz --
4. BIERNAT Tomasz --
5. BAJWOLUK Konrad --
6. STOŁOWSKI Paweł --
7. NOWAK Mateusz --
8. OBYDŹ Hubert --
9. KUBIK Paweł --
10. LEW Kamil --
11. WYSZKIDA Dawid --
12. SAR Paweł --
13. SZCZEPANIEC Adrian --