Nowy partner drużyny – HOT’N RIDE

14 listopada 2017

Do grona partnerów najbardziej rozpoznawalnej sportowej marki z Przemyśla dołączył klub HOT’N RIDE.

Klub Hot’nRide oferuje możliwość uprawiania szeroko pojętej aktywności fizycznej i różnego rodzaju treningu.
Sprzedajemy drogę do realizacji marzeń o szczupłej sylwetce, zdrowiu, fizycznej atrakcyjności, sprawności, bycie modnym i trendy.
Zapewniamy dobre samopoczucie, niezwykłe przeżycia, pozytywne doznania, wspaniałą atmosferę, przyjazne relacje z innymi ludźmi.

SPINNNING® Ten dość nietypowy rodzaj zajęć to zdecydowanie więcej niż tylko jazda na rowerze w zamkniętej sali treningowej. Spinning bowiem to swego rodzaju filozofia treningu pozwalająca na doświadczenie radości płynącej z harmonii ciała i umysłu poprzez wysiłek fizyczny.

Spinning jest ceniony przez wiele osób ze względu na szybkie efekty w odchudzaniu oraz pozytywną energię, jaką daje wspólny trening z towarzyszeniem rytmicznej muzyki. Nietypowa forma zajęć – jazda na rowerach stacjonarnych w grupie, z opieką instruktora narzucającego tempo ćwiczeń – sprawia, że nogi same pedałują w takt piosenek, a wysiłek staje się przyjemniejszy. Wiele osób przyznaje, że zajęcia ze spinning wprost uzależniają, a szybkie pojawianie się efektów ćwiczeń jeszcze bardziej motywuje do walki o szczupłą sylwetkę.

KETTELBELL Żeliwny odważnik z uchwytem używany kiedyś przez naszych dziadków – może zastąpić całą siłownię. Dzięki temu prostemu przyrządowi za jednym zamachem zbudujesz mięśnie, spalisz tłuszcz, poprawisz siłę, sprawność i wytrzymałość. Zaletą treningu z odważnikiem jest to, że angażuje on mięśnie, które rzadko wzmacniamy, pracując na siłowni: dotyczy to całej sylwetki, od stóp po kark.

Zamiast trenować pojedyncze mięśnie, uaktywnij całe ciało. Efekty pracy z kettlebell naprawdę robią wrażenie.
Ćwicząc z kettlebell, nie tylko wzmocnisz mięśnie, ale też przyspieszysz spalanie tkanki tłuszczowej i poprawisz wytrzymałość. Konieczność zachowania odważnika w ruchu powoduje, że trening jest bardziej intensywny niż machanie hantlami. Praktycznie nie da się ćwiczyć bardzo wolno, co zwiększa zaangażowanie wysiłkowe całego ciała. Wyjątkowe jest to, że musimy jednocześnie nadawać ruch kettlebell i podążać za nim.

Zadbaj o Twoje samopoczucie i zdrowie!

 

www.hotnride.pl

 

 

 

NASTĘPNY MECZ

13 stycznia 2019
godz: 18:00

SRS Przemyśl
SRS Czuwaj Przemyśl
VS
SRS Przemyśl
KPR Legionowo

OSTATNI MECZ

8 grudnia 2018
godz: 19:00

SRS Przemyśl
SRS Czuwaj Przemyśl
31 - 34
(18 - 15)
SRS Przemyśl
SPR PWSZ Tarnów
TERMINARZ WYNIKI ZPRP.pl

TABELA - I LIGA grupa C
po 11 kolejce

Lp. Klub Pkt
1. SPR PWSZ Tarnów 30
2. SRS Czuwaj Przemyśl 27
3. AZS AWF Biała Podlaska 24
4. MTS Chrzanów 21
5. KPR Legionowo 18
6. KSSPR Końskie 15
7. MKS Padwa Zamość 12
8. Orlen Wisła II Płock 12
9. AZS UW Warszawa 12
10. KSZO Odlewnia Ostrowiec Św. 9
11. KS Uniwersytet Radom 6
12. SPR ROKiS Radzymin 3

STRZELCY
po 11 kolejce

Lp. Zawodnik Bramki
1. KULKA Tomasz 90
2. KUBISZTAL Maciej 58
3. KROCZEK Mateusz 42
4. KUBISZTAL Michał 42
5. BIERNAT Tomasz 33
6. STOŁOWSKI Paweł 32
7. NOWAK Mateusz 29
8. OBYDŹ Hubert 21
9. BAJWOLUK Konrad 18
10. KUBIK Paweł 8
11. KOZDROŃ Gabriel 5
12. GÓRSKI Olaf 2
13. WACEK Patryk 1
14. IWASIECZKO Adam --
15. SAR Paweł --
16. SZCZEPANIEC Adrian --